دریافت کد موزیک آنلاین

توزیع خطرناک آب رنگی به جای روغن ترمز در کرمانشاه

دانش آموز سایبری

جسم خونینش روی زمین بود که روحش چون کبوتر پر کشید به بهشت ، به سمت آشیانه....

توزیع خطرناک آب رنگی به جای روغن ترمز در کرمانشاه

افسران - کلیپ عجیب / توزیع خطرناک آب رنگی به جای روغن ترمز در کرمانشاه

[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:آب رنگی,روغن ترمز در کرمانشاه,دانش آموز سایبری ,

] [ 17:16 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

شب های فاطمیّه...

[ یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:فاطمیه,مداحی,دانش آموز سایبری ,

] [ 20:21 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

اجرای گزینه های روی میز حامد زمانی

[ یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:حامد زمانی ,گزینه های روی میز ,دانش آموز سایبری ,

] [ 20:12 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

حجاب تاج بندگی...

افسران - حجاب تاج بندگی...

[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:حجاب,حجاب وعفاف,تاج بندگی,دانش آموز سایبری,

] [ 22:18 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به توهین روزنامه آسمان

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به توهین روزنامه آسمان

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به توهین روزنامه آسمان

امام جمعه مشهد گفت: من مسئول حرام و حلال اجرای کنسرت در مشهد نیستم و قرار شد شورای فرهنگ عمومی استان کار صدور مجوز برای اجرای کنسرت موسیقی در مشهد را انجام دهد.
 

به گزارش دانش آموز سایبری ، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در جوار ضریح نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) اظهار کرد: من مسئول حرام و حلال اجرای کنسرت در مشهد نیستم مقام معظم رهبری و مراجع باید در این مورد نظر بدهند، بنده این مسئله را قبلا مطرح کردم اما عده‌ای به نحوی آن را بیان می‌کنند که انگار از حرفهایم عقب‌نشینی کرده‌ام.
وی با بیان اینکه امام جمعه حق دخالت در اجرائیات کشور را ندارد ادامه داد: طبق حدیثی از پیامبر(ص) حریم حضرت امام رضا(ع) بین دو قله کوه است و شما می توانید در چارچوب شان حرم امام رضا(ع) برنامه‌هایتان را پیاده کنید و قرار شد شورای فرهنگ عمومی استان کار صدور مجوز برای اجرای کنسرت موسیقی در مشهد را انجام دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر رئیس موسیقی‌دانان جهان یک مسلمان و شیعه بود حاضر بود بیاید در حرم امام رضا(ع) موسیقی اجرا کند، ضمن اینکه امام (ره) هم فرمودند اگر همه مردم یک چیز حرام و خلاف شرع بخواهند نظر من تغییر نخواهد کرد.
امام جمعه مشهد به توقیف روزنامه آسمان اشاره کرده و گفت: این روزنامه از طرف یک عنصر مزدوری که 12 سال رئیس دفتر اردشیر زاهدی و جزو افراد جبهه ملی بوده، قانون قصاص را قانونی غیر انسانی خوانده است.
وی افزود: پس از آن در نشریه دیگری توسط یک فرد وابسته چپ‌گرا فرقه ضاله بهائیت را اقلیت مذهبی نامیده‌اند و در جای دیگری مصاحبه‌ای با فرح دیبا بیوه شاه خائن انجام و می‌خواهند آن را در یک روزنامه دارای مجوز کشور منتشر کنند.

علم الهدی خاطر نشان کرد: اما آنچه الان در جریان فرهنگی کشور دارد اتفاق می افتد موضع گیری مسئولان فرهنگی کشور نسبت به این مسائل است.
وی ادامه داد: وزیر فرهنگ کشور در پاسخ به سوالی در مورد توقیف روزنامه آسمان می‌گوید قوه قضائیه کار خودش را انجام داده است و ما نظری نداریم مگر باید از وزیر کشور چنین پاسخی را انتظار داشت؟
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این اقتدار فرهنگی نیست، این لائیسم فرهنگی است یعنی اینکه در ترویج بی دینی یک متولی فرهنگی اینگونه برخورد کند نتیجه‌اش این است که جریان سکولاریسم برای خود رحم اجاره‌ای گرفته که در دل آن رشد کند و بی‌دینی را ترویج دهد.
امام جمعه مشهد ابراز کرد: آیا دولت حاضر است رحم اجاره‌ای بی دین‌ها شود و آقایی که متولی فرهنگی کشور است در مورد روزنامه‌ای که به نظر قرآن در مورد قصاص توهین کرده، بگوید من نظری ندارم؟
وی خطاب به مسئولان کشور گفت: شما می‌خواهید چه کسانی از شما در کشور راضی شوند آیا فکر می کنید بی‌مذهب‌ها و کفار در این کشور عددی هستند.

[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:آیت‌الله علم‌الهدی,روزنامه آسمان,خبرها,دانش آموز سایبری ,

] [ 19:35 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

حاشیه های تازه ترین اثر احمدرضا درویش«رستاخیز» خوب یا بد؟

«آیة‌الله علوی گرگانی» از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام تأکید کرده‌اند که اینگونه رفتارها در سایه سهل‌انگاری وزارت ارشاد محقق شده است و باعث سوء استفاده برخی فیلمسازان شده است.

 در مورد نمایش چهره‌های حضرت عباس (ع) و فرزندان معصوم امام حسین (ع) و تحریف واقعه کربلا در فیلم سینمایی “رستاخیز” که بر خلاف سنت معهود در کشور صورت گرفته است، واکنش‌های مختلفی از سوی مراجع، علماء و شخصیت‌های مذهبی  و سیاسی کشورمان صورت گرفته است.
آیت الله علوی گرگانی: همه مسئولین باید خود را برای جوابگویی در روز حساب آماده کنند
در یکی از این واکنش ها « آیة‌الله علوی گرگانی» از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام تأکید کرده‌اند که اینگونه رفتارها در سایه سهل‌انگاری وزارت ارشاد محقق شده است و باعث سوء استفاده برخی فیلمسازان شده است. ایشان همچنین گفته‌اند که کم رنگ شدن عظمت امامزادگان موجب توبیخ و بلکه عقاب الهی در قیامت خواهد شد و همه مسؤولین باید خود را برای جوابگویی در روز حساب آماده کنند.
 
واکنش آقای وزیر و تکذیب یک خبر!
 
 
هرچند خبرگزاری نسیم با انتشار خبری مدعی شد که وزیر ارشاد گفته: «فیلمنامه «رستاخیز» با شخصیت‌های حوزوی هماهنگ شده و مشکل تاریخی ندارد و کامل منطبق با تاریخ صحیح عاشورا است. بسیاری از مراجع همچون آیت‌الله سیستانی آن را تائید کردند» اما چندی بعد این اظهارات از سوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکذیب شد تا وضعیت «رستاخیز» همچنان در هاله ای از ابهام باقی بماند.
 
عدم اطلاع آیت الله سیستانی از روند فیلمنامه «رستاخیز»
برخی رسانه های در این بین مدعی شده بودند که فیلمنامه رستاخیز مورد تأیید آیت الله سیستانی قرار گرفته و حتی مبلغی نیز از سوی ایشان برای تولید این پروژه پرداخت شده بود. اما موسسه فرهنگ تماشا از سرمایه گذاران فیلم «رستاخیز» با انتشار متنی صراحتاً اعلام کرد که هیچ یک از مراجع بزرگوار تقلید، بویژه حضرت آیت الله سیستانی در جریان این فیلمنامه قرار نداشته اند.
 
واکنش دفتر آیت الله وحید خراسانی به رستاخیز
خبرنامه دانشجویان ایران، در تماس با دفتر آیت الله وحید خراسانی یکی از مراجع تقلید در خصوص این عمل و نگاه کردن این فیلم سؤال های خود را مطرح کرد. دفتر آیت الله وحید خراسانی ضمن ابراز ناراحتی از نشان دادن تمثال و تصاویر مربوط به چهره حضرت عباس (ع) و تکرار آن، دیدن این فیلم را توسط مقلدانشان جایز ندانست. گفتنی است دفتر آیت الله وحید از احتمال واکنش گسترده این مرجع تقلید در روزهای آینده به این فیلم سینمایی خبر داد.
 
 
نامه آیت الله مکارم شیرازی به ایوبی در رابطه با رستاخیز
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید نیز در نامه ای به حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور نسبت به برخی مارد در رستاخیز انتقاد کردند. ایشان در نامه خود خطاب به ایوبی آورده اند: « عده قابل توجهی به دفتر ما شکایت کرده‌اند که چرا در فیلم رستاخیز چهره حضرت قمر بنی هاشم و جمعی دیگر از شهدای کربلا(ع) به طور مشخص نشان داده شده و می‌دانیم این کار آثار نامطلوبی دارد و نیز به بعضی از وقایع تاریخی آن ایراد کرده‌اند. آیا بنا بر این است که سازمان سینمایی قداست مقدّسات را بشکند و از خطوط قرمز بگذرد!»
 
آیات اعظام نوری همدانی و مقتدایی نیز در گفتارهای جداگانه ای به بخش هایی از «رستاخیز» انتقاد کرده اند.
 
واکنش مداحان به «رستاخیز»
اما در این بین سید مجید بنی فاطمه اولین فردی بود که تولید «رستاخیز» و انحرافات موجود در آن منتقد شد. پس از آن عبدالرضا هلالی، حاج منصور ارضی و وحید یوسفی نیز به روند فیلم «رستاخیز» واکنش نشان دادند.
 
مجتبی بنی فاطمه با انتشار یادداشتی با حمله به احمد رضا درویش کارگردان فیلم نوشت: «وقتی نمی‌توانیم اثری در خور شأن واقعه عاشورا بسازیم، بیاییم و برای امام‌حسین(ع) فیلم نسازیم! چه اصراری داریم تصورات مردمی که از کودکی با امام‌حسین(ع) خو گرفته‌اند را با تخیلات خود تخریب کنیم؟ چطور جرات کردید تصویر حضرت‌عباس(ع)، حضرت‌علی‌اکبر(ع) و... را در فیلم خود نشان دهید؟ بالاتر از همه اینها چطور این حق را به خود دادید که صدای حضرت‌زینب(س) را شبیه‌سازی کنید؟ گستاخی تا کجا؟»

ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:احمد رضا درویش,رستاخیز,دانش آموز سایبری ,

] [ 20:49 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به سران قوا در جلسه‌ای درباره اقتصاد مقاومتی

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به سران قوا در جلسه‌ای درباره اقتصاد مقاومتیحضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای این جلسه، از اهتمام ویژه روسای قوا در صدور دستور العمل های اجرایی برای پیگیری و تدوین هر چه سریعتر نقشه راه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، قدردانی کردند و گفتند: سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست هایی جامع و فراگیر است که باید در اجرا نیز با همین جامعیت و فراگیری، تحقق یابد.
 
ایشان مسائل اقتصادی و مشکلات ناشی از این مسائل را مهمترین موضوع کشور و مردم دانستند و افزودند: اگر سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، بطور جدی پیگیری و اجرا شوند، امید زیادی وجود دارد که رونق اقتصادی و اصلاح پایه های اقتصادی کشور در میان مدت محقق و بخشی از مشکلات مردم حل شود.
 
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری جلسه با سران سه قوه، بررسی راهکارهای تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است، خاطر نشان کردند: با ابلاغ این سیاستها، مردم اکنون منتظر اجرای آنها و تأثیرات مثبت ناشی از اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی هستند، بنابراین دولت، مجلس و قوه قضائیه باید بطور جدی وارد میدان شوند و وظایف مربوط به خود را، در هر بخش، پیگیری و اجرا کنند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: باید روند اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، بصورت یک حرکت مستمر و متوقف نشدنی، تا رسیدن به نتیجه، ادامه یابد و هر یک از قوا نیز بر روند کار خود نظارت دقیق داشته باشند.
 
ایشان تأکید کردند: اگر لازمه اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، برطرف کردن برخی قوانین معارض باشد، مجلس شورای اسلامی باید با شناسایی این قوانین معارض، آنها را حذف کند. همچنین اگر اجرای این سیاستها نیازمند حذف برخی ضوابط و مقررات دست و پاگیر و تنظیم ضوابط جدیدِ تسهیل کننده است، دولت با صدور بخشنامه هایی این اقدام را انجام دهد.
 
رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص یک نکته را متذکر شدند و گفتند: باید مراقب بود تا قوانین و ضوابط جدید بگونه ای نباشد که زمینه ساز تراکم و تعارض قوانین شود.
 
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با حذف قوانین و مقررات معارض سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و یا احیانا با تصویب قوانین و ضوابط جدید، راه برای اجرای راحت تر این سیاستها  که عمدتاً بر عهده دولت است، مهیا خواهد شد.
 
ایشان به دولت توصیه کردند: افرادی را مأمور پیگیری و اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی کنید که انگیزه های انقلابی و مردمی و اعتقاد لازم و کافی برای اجرای آنها داشته باشند.
 
رهبر انقلاب اسلامی هماهنگی میان سه قوه را برای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری خواندند و تأکید کردند: باید از ایجاد تشکیلات جدید و موازی کاری بشدت پرهیز شود.
 
حضرت آیت الله خامنه ای فرهنگ سازی و ایجاد گفتمان رایج و فراگیر را برای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: باید محورهای اصلی این سیاستها با استدلال صحیح و منطقی برای مردم بیان شوند تا به تدریج در بخشهای مختلف جامعه رسوخ پیدا کند و به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
 
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: گفتمان سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی و تبدیل آن به یک گفتمان عمومی، بسیاری از مشکلات را بر طرف و کارها را تسهیل خواهد کرد.

ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:اقتصاد مقاومتی,رهبر انقلاب,دانش آموز سایبری ,

] [ 20:36 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]

حاج محمد رضا طاهری مراسم دعای کمیل 92/11/24 مکتب الزهرا(س)

  • بخش اول|امام زمان|حاج محمدرضا طاهری/دانلود
     
  • بخش دوم|مناجات|حاج محمدرضا طاهری/دانلود
  • بخش سوم|مناجات|حاج محمدرضا طاهری/دانلود
     
  • بخش چهارم|زمینه و شور|حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری/دانلود

 

 

[ جمعه 2 اسفند 1392برچسب:حاج محمد رضا طاهری,دعای کمیل ,مکتب الزهرا(س),دانش آموز سایبری,

] [ 9:20 ] [ محمّد ابراهیم چیذری ]

[ ]